بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آِیا نیما نهاوندیان مجری درگذشته سیما است؟!

91 10 79

از آنجا که شنیده ها حکایت از آن دارند که مجری تازه درگذشته سیما بیشتر در شبکه دوم برنامه داشته نگاهها به سمت نیما نهاوندیان می رود؛ مجری گرگانی تباری که اجرای برنامه ورزشی فرهنگی «دورخیز» را که به صورت زنده صبح های جمعه از شبکه دو پخش میشد برعهده داشت و مدتی هم در برنامه «ورزش از نگاه دو» به فعالیت مشغول بود.
به گزارش شبکه ایران در حالی که صبح امروز خبری مبنی بر کشف جسد یکی از مجریان شبکه دوم سیما در منزل شخصی اش در شهرآرا از طریق «ایسنا» مخابره شد، براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، نام کوچک این مجری «نیما» بوده ولی هنوز علت مرگ وی مشخص نیست.
اگر بخواهیم به واسطه نام کوچک این مجری به گمانه زنی درباره کشف هویت واقعی وی دست زنیم با سه گزینه اصلی روبرو می شویم، یکی نیما کرمی، دوم نیما فلاح و سوم نیما نهاوندیان! از آنجا که شنیده ها حکایت از آن دارند که این مجری بیشتر در شبکه دوم برنامه داشته نگاهها به سمت نیما نهاوندیان می رود؛ مجری گرگانی تباری که  اجرای برنامه ورزشی فرهنگی «دورخیز» را که به صورت زنده صبح های جمعه از شبکه دو پخش میشد برعهده داشت و مدتی هم در برنامه «ورزش از نگاه دو» به فعالیت مشغول بود.

درستی این حدس زمانی به یقین بدل می شود که شنیده های غیررسمی بر حرف اول نام خانوادگی این مجری که «ن» بوده تاکید داشته اند. با این حال روابط عمومی شبکه دوم سیما که این مجری مدتها برای این شبکه مشغول به کار بود هنوز اطلاعات دقیقی درباره صحت مرگ نهاوندیان و چگونگی مرگ وی به دست نیاورده است.
نیما نهاوندیان که اصالتا اهل کوی سعادت در حاشیه یکی از مناطق مرفه نشین گرگان با عنوان بلوار ناهارخوران بوده مدتها در برنامه های رادیویی-تلویزیونی استان گلستان مجریگری می کرد. نیما پس از عزیمت به تهران ، به عنوان مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» فعالیت خود را آغاز و در برنامه هایی مانند «دورخیز» فعالیت خود را ادامه داد.



نظرات شما عزیزان:

ارغوان
ساعت17:03---3 دی 1391
سلام امیرخادم از 4سال پیش که روزنامه استقلال جوان رو میخونم میشناسمت وهمیشه مطالبت به دلم نشسته چرا این اواخر کمتر مطلب مینویسی؟ تا امروز نمیدونستم سایت داری خیلی خوشحال شدم هرروز میام. باید کلی برای ارشیوت وقت بذارم البته که همش عشقه.
پاسخ:سلام. البته آقای خادم فعلا پاسخگوی کامنتها نیستند! اما بنده بجای ایشان از اظهار لطفتان تشکر می کنم.تا انجای که بنده خبر دارم ارسال نکردن مطلب به روزنامه محبوب امیر فقط دلایل شخصی دارد .ان شاالله بزودی سوتفاهمات برطرف میشود و دوباره شاهد چرندیات امیر خادم در روزنامه محبوبش خواهیم بود. منتظر نظرات شما در مطالب وبلاگ هستیم.موفق باشید.محمدعرفان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 10 / 1391برچسب:اخبار غیرورزشی,شایعات,درگذشت مجری برنامه های ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com